Kui täielik keevitamine ei ole võimalik või seda ei soovita mittekandva autoosa paigaldamiseks kasutada, võite alati järgida 3M-i paneelide liimimise protsessi.
Tootja juhiseid järgides võib paneeliliimi abil liita ukse-, katuse- ja tagatiivapaneele ning kastikülgi. 3M™-i paneeliliim on mõeldud vahetatud välispaneelile lisakinnitustugevuse andmiseks, tagades ühtlasi korrosioonitõrje. 3M-i kasutusjuhiseid järgides kehtib selle korrosioonitõrjevõimele eluaegne garantii.
3M™-i paneeliliim ei ole mõeldud sõidukite struktuursete osade, näiteks piilarite, lävekarpide ja raamitalade liimimiseks. Kui te pole kindel, kas tegemist on struktuurse osaga, soovitame seda osa pigem keevitada. Struktuursete osade remontimiseks võib kasutada 3M™-i löögikindlat struktuursete osade liimi.
Eemaldage liidetavatelt pindadelt kogu värv, rooste ja saaste, kasutades 3M™-i Roloc™-i harjas- või puhastus- ja värvieemalduskettaid.
Õgvendage kõik metallosad, klammerdage osa oma kohale ja kontrollige joondust.
Puhastage kõik liimitavad pinnad 3M™-i üldotstarbelise liimipuhastusvahendiga 08984.
Seadke kaksikpadrunis liim aplikaatorpüstolisse. Keerake liimi kork maha ja laske välja piisavalt liimi, et see võrdsustada. Kinnitage ja lukustage segamisotsak kaksikpadruni külge.
Kandke kõigile liidetavatele kohtadele liimitriip (kõik haljad metallpinnad).
Paneeliliimil on korrosiooni takistavad omadused ja see nakkub suurepäraselt selliste materjalidega nagu alumiinium, lehtvormitud komposiidid (SMC), kiudplastid (FRP), teras jne ...
Määrige liim (plastlabida või pintsli abil) laiali, et saaksite korrosioonitõrje tagamiseks vajaliku krundi.
Kandke asenduspaneelile või siseosale täiendav liimitriip.
Pihustage kõigile keevitatavatele kohtadele 3M™-i 50410 Weld Thru II katteainet.
Klammerdage paneel oma kohale.
Määrige väljapigistatud liim laiali, et ühenduskoht saaks tihe kogu paneeli liimitud serva ulatuses.
Keevitage sobivad alad. Keevitamist võib alustada kohe, kui paneel on klambritega kinnitatud.
Pritsige paneeli sisekülg ja keevitusühendused üle 3M™-i siseõõnsuste kaitsevahaga 08901/08911 või 08909/08919.
Klambrid võib eemaldada pärast 4 tundi 23 °C juures. Kui vastavas osas on pingeid, tuleb see klambritega kinni jätta kauemaks. Kuivamisaega saab vähendada kuumutades (ärge kuumutage üle 45 minuti 120 °C juures). Enne sõiduki uuesti kasutusele võtmist laske liimil 24 tundi kuivada.
Kui teil on liimimistöödeks vaja struktuursetele osadele tõeliselt sobivat liimi, valige löögikindel struktuursete osade liim IRSA PN07333. Mitmed originaaltootjad soovitavad just seda kokkupõrkelöökide summutamiseks. See liim sobib ka struktuursetele osadele. See nakkub suurepäraselt nii pehmete ja ülitugevate terastega kui ka kõigi alumiiniumosadega.
Puhastage töödeldav ala 3M™-i VHB™ pinnapuhastusvahendi või 3M™-i üldotstarbelise liimipuhastusvahendi 08984 abil, kasutades 3M™-i spetsialisti paneelilappi 34567 või 3M™-i mikrokiudlappi.
Eemaldage liimitavatelt, keevitatavatelt või needitavatelt kohtadelt kogu rooste, krunt ja värv, kasutades karedusastmega 80 3M-i Roloc™-i lihvketast, karedat Scotch-Brite™-i lihvlinti või pinnatöötlusketast. Liimige ainult puhast, roostevaba, haljast metalli.
Katsetage kõiki osi, sh neete ja kinniteid, ning vähendage äärikute suured vahed miinimumini, et tagada ühtlane kinnitus.
Eemaldage osa sõiduki küljest.
Asetage liimipadrun aplikaatorpüstolisse ning avage ja võrdsustage padrun, lastes välja piisavalt toodet, et väljutusava juures oleks mõlemat komponenti. Kinnitage 3M-i segamisotsak padruni külge ja lukustage see padruniga kaasas oleva lukustusrõnga abil. Laske segamisotsakust veidi materjali välja ja eemaldage see.
Kandke kõigile liidetavate osade haljastele metallpindadele liimitriip. Määrige liim plastlabida või pintsli abil laiali, nii et kõik haljad metallipinnad saaksid sellega kaetud.
Kandke ÜHELE osale ääriku keskele (või nii, nagu on soovitatud originaaltootja avariijärgse remondi juhendis) 3–6 mm läbimõõduga liimitriip. Laiade äärikute või suurte vahedega äärikute korral võib vaja minna suuremat liimitriipu. Kandke pinnale piisavalt suur triip, et liim täidaks kõik tühimikud ja see pigistuks ühenduskohtade vahelt välja, mis näitab, et ühendus on täiesti tihe.
Klammerdage või ühendage osad kokku, kasutades originaaltootja soovitatud mehaanilisi kinniteid. Määrige väljapigistatud liim laiali, et ühendus saaks tihe kõigi liimitud servade ulatuses.
Press-kontaktpunktkeevitus tuleb sobivates kohtades teha ajal, mil liim on veel värske. ÄRGE üritage teha MIG-keevitust läbi liimi. Needid ja muud kinnitid tuleb paigaldada ajal, mil liim on veel värske, s.o harilikult 2 tunni jooksul liimi pinnale kandmisest.
Pihustage siseõõnsusi ja keevisõmblusi 3M™-i merevaigukollase või läbipaistva õõnsuste kaitsevahaga.
Kui osad ainult liimitakse, võib klambrid eemaldada pärast 8 tundi temperatuuril 23 °C.