3M-i abrasiivid on aluseks täiuslikele värvimistulemustele. Meie tootevalikusse kuuluvad käiakivid, lihvlindid ning käsi- ja märgabrasiivid. Õigete abrasiivide kasutamine mängib tähtsat rolli sõidukite taasviimistlustöödel täiuslike tulemuste saavutamises. Olgu tegemist ettevalmistustööde või krundi kuiv- ja peenlihvimisega, meie kvaliteetsed abrasiivid ja tarvikud aitavad teil saavutada soovitud tulemused turvaliselt ning tõhusalt, eriti järgmistel töödel:
Puhastage remonditav ala ja eemaldage kõik värviosakesed ning rooste, et pind pahteldamiseks ette valmistada. Lihvige see halja metallini, kasutades Cubitron™ II 150+ abrasiivi koos orbitaallihvmasinaga, et saada kerepahtli pealekandmiseks vajalik viimistlus.
Kandke pinnale 3M-i kuiv kontrollkate, et tõsta esile kõik 150+ abrasiivi kriimustused, ja seejärel lihvige haljast metalli ümbritsevat faasitud serva Cubitron™ II 220+ abrasiivi abil, et vältida pahtlis sisalduvate lahustite tungimist läbi servade, mis võib põhjustada pundumist.
Kandke soovitud viisil pinnale 3M-i kerepahtel – kasutades kas uuenduslikku 3Mi dünaamilist segamissüsteemi või harilikku pahteldusprotsessi .
Kui pahtel on kuiv, kandke pinnale 3M-i kuiva kontrollkatet, et pahtli struktuur muutuks nähtavaks ning lihvimine läheks kiiremini ja täpsemini. Kuiv kontrollkate aitab vähendada ka abrasiivi materjaliga ummistumist ja pikendab selle kasutusiga.
Kasutage 3M-i Cubitron™ II 150+ abrasiivi lihvmasina või sobiva käsiklotsi ja tolmuärastiga, et pahteldatud ala vormimine läheks kiiresti.
Kandke pinnale uuesti 3M-i kuiva kontrollkatet, tõstmaks esile võimalikud sügavamad kriimustused ja pinnadefektid, et need peenemateraliste abrasiividega eemaldada.
Pinna kruntimiseks ettevalmistamiseks vähendage 150+ abrasiivi kriime karedusega 220+ abrasiivide abil. Et saada võimalikult tasane pind, kasutage lihvklotse.
Pärast käsilihvimist kasutage orbitaallihvmasinat (Festool Automotive Systems LEX 150 / 5 või Festool Automotive Systems ETS / EC 150 / 15) ja Cubitron™ II 220+ abrasiivi ning seejärel P400/P500 abrasiivi servade faasimiseks ja krundi nakke parandamiseks.
Vahepeal, enne hajutusala ettevalmistamist katke ümbritsevad servad maalriteibiga.
9a: kasutage 3M™-i painduvaid abrasiivlehti karedusega P1000–P1200 alusvärvi hajutusala servade ja kerejoonte ettevalmistamiseks.
9b: kogu hajutusala ettevalmistamiseks kasutage 3M-i abrasiivi karedusega P1000 (nt 260L+, painduv ketas või Trizact™) koos vahetallaga orbitaallihvmasinaga.
9c: kasutage halli Scotch-Brite™-i ketast koos orbitaallihvimismasinaga, mis on varustatud tolmukogumissüsteemiga ja puhastage pind, et see kruntimiseks ette valmistada. Pühkige pind, kasutades 3M-i pinnapuhastuse lappi ja pinnapuhastuse kontrollspreid ning seejärel katke krunditav ala kinni, kui selleks vajadust on.
Liimi kuivamise kiirendamiseks on soovitatatav kogu ääreala sisestada P400/P500-ga.
Igal masinal peaks ettevalmistuseks olema vähemalt 5 mm suurune võnke amplituut või suurem - kõik, mis on seotud peenlihvimisega, nõuab vähemalt 5 mm võnke amplituut või väiksemat.
Kandke töö kontrollimiseks krunditud alale kuiv kontrollkate.
Krundi lihvimisel tuleb kõigepealt pahtli kohal olev keskne remonditav ala tasaseks lihvida, kasutades karedusega P320/P400 3M-i abrasiivlehti koos lihvklotsiga.
Kandke lihvitud pinnale uus kontrollkatte kiht, et tõsta esile eemaldamist vajavad kriimustused.
Et vältida hiljem orbitaallihvmasinaga lihvides pinna läbipõletamist, tuleb remonditavas alas olevad servad ja kerejooned kõigepealt käsitsi lihvida, kasutades Hookit™-i painduvaid abrasiivlehti karedusega P1000. Nõuanne : kõige tähtsam on krunti mitte maha lihvida ja seeläbi uuesti haljast metalli paljastada. Kui see siiski juhtub, katke vastav koht vajaliku paksusega (värvitootja soovituste kohaselt). Halvasti töödeldud ala jääb näha tumedama alusvärviga ja see viib varem või hiljem kontaktkorrosioonini.
Lihvige pinda Festool Automotive Systems LEX3 150 / 3 või Festool Automotive Systems EETS / EC 150 / 3 abil koos pehme tugitallaga. Kasutage karedusastet P400/P500 eelnevalt pealekantud krundi siledaks lihvimiseks, et saada täiuslik pind alusvärvi pealekandmiseks.
Kasutage halli Scotch-Brite™-i ketast koos tolmuärastiga Festool Automotive Systemsi orbitaallihvmasinaga ja puhastage pind, et see kruntimiseks ette valmistada. Pühkige pind puhtaks, kasutades 3M-i paneelilappi ja sobivat veepõhist rasvatustajat.
Viimasena, enne alusvärvi pealekandmist, kui auto on juba värvikambris, pühkige pind puhtaks, kasutades 3M™-i Aqua puhastuslappi.
Kontrollige üle asendusosa, seejärel puhastage pind ja lisage sinna pinnapuhastuse kontrollspreid, järgides värvitootja soovitusi. Kasutage halli Scotch-Brite'i abrasiivi (rullis või käsipadjana) asendusosa siseala ning selle nurkade, äärte ja servade lihvimiseks, liikudes seestpoolt väljapoole.
Lihvige pind pehme tugitalla ja täiendava vahetallaga orbitaallihvmasina abil võnkeamplituudiga 3 mm. Selleks parim abrasiiv on spetsiaalne e-katte lihvketas 3M™ Hookit™ 337U karedusega P320.
Kasutage halli Scotch-Brite™-i ketast koos tolmuärastiga orbitaallihvmasinaga ja puhastage pind, et see kruntimiseks ette valmistada. Seejärel tehke viimane puhastus, järgides värvitootja soovitusi, ja kandke pinnale krunt.